Wednesday, June 22, 2016

PLanificarea Zilnica din Agenda Mea

Bună dragele mele, astăzi am postat un nou clip pe canalul meu principal de YouTube (aveţi link aici) în care vă arăt um mi-am modificat planificarea zilnică din agendă şi cum arată mai nou această secţiune.

O să fac în săptămânile următoare un articol mai detaliat despre acest sistem şi despre ce înseamnă în întregime agenda mea pentru mine.

Aveţi mai jos pagina pe care o folosesc eu şi pe care o puteţi copia şi printa în cazul în care vă place ideea şi de asemenea un exemplu mai detaliat pentru cum poate fi rganizata, deşi, desigur vă puteţi pune amprenta personală asupra ei. Sper să vă ajute şi să vă placă această idee.

Pagina de planificare zilnică:

Exemplu:

Pagina din care am facut separatorul:

Va pup si sa aveti o zi minunata!!
Nicoleta

No comments:

Post a Comment